Caillou Oyun Evi

Tarih: 5.12.08 - Kategori: ,










Bir çok oyunu bir arada bulabileceğiniz Caillou'nun Oyun Evi. Kullanımı biraz karışık ama eğlenceli zaman geçirebilirsiniz. Sağdaki resimlerden birini seçip sonra tekrar oyun modunu seçip evde gezmeye başlıyorsunuz. İlk olarak salon açılıyor. Solda kapıya yaklaşıp yeşil oka tıklarsanız mutfağa geçiyorsunuz, oradan da bahçeye çıkabilirsiniz.
Etraftaki eşyalardan kenarı beyaz bir çerçeve ile çizilmiş olanlarına tıklarsanız oyunlar açılıyor: Salonda tren ve bebek evi, Mutfakta masadaki büyük kase ve annenin arkasındaki un torbası, Bahçede çiçekler ve dinazor resimlerine tıklarsanız oyunlar başlıyor.
Sol alttaki ok resmine tıklayarak Caillou'nun konuşmasını beklemeden ilerleyebilirsiniz. Sol üstteki kuş resmine tıklayarak haritadan oyunların olduğu sayfalara hızlıca ulaşabilirsiniz.
Kaynak: PBS Kids

8 yorum yapıldı.
8 yorum:
Adsız dedi ki...

Caillou cok konusuyor. Ama oyunlar guzel.



Adsız dedi ki...

SÜPER Bİ OYUN BAYILDIMM YA ÇOK GÜZELLLLLL!!!!!!!!



Adsız dedi ki...

Çok güzel oyun..Fazlasıyla güzel...
ben bu kadar beklememiştim..Yani bekledigimden
güzel bir oyun..Yaa ne diye bilirim ki..Yapana
aşk olsun..Bide başka oyun sitesi varmı.?.?.?
Yok yani merakımdan sordumda..Yanlış anlamayın..
Süper oyun 100000 veriyorum..Yaa neyse canlarım yonetmen çok güzel oyun yorum yazanların kıymetini bil..yani hehe..neyse ben kaçar ben yine gelecem sakın bir yere ayrılmayın..Görüşmek üzere..



Adsız dedi ki...

fena konusuyor bu kalyu



busra dedi ki...

Ben bu sitedeki oyunlari cok seviyorum.



Adsız dedi ki...

kalyu degil caillou !!



Adsız dedi ki...

bu oynu nerde oynuya bilirim acaba



Adsız dedi ki...

ya süper sin calliou kardeşini ve arkadaşlarını çook seviyorum inşalah daha fazla oyunun çıkar:d